توضیحات

کارت ویزینت شخصی برای طراح گرافیست ، معمار ، آرشیتکت و ….

امروزه تبلیغ یکی از گزینه های بسیار مهم برای کسب در آمد و جذب مشتری می باشد . چنانچه شما از آن دسته افرادی هستید که برای تبلیغ کار خود از کارت ویزیت استفاده میکنید باید در نظر داشته باشید که داشتن یک کارت ویزیت با ظاهری حرفه ای و زیبا که مخاطب را به سمت کار شما جذب کند یکی از مهمترین گزینه های روی میز می باشد .

کارت ویزیت معرفی شده همانطور که در تصاویر مشخص می باشد دارای سه رنگ مختلف می باشد که بسته به نیاز خود میتوانید هریک از رنگ ها را استفاده نمایید . البته طرح این محصول کاملا لایه باز بوده و شما میتوانید هر قسمت از آن را ویرایش و تغییر رنگ بدهید . نکته مهم در این کارت ویزیت استفاده از فونت های زیبا به جای استفاده از عکس و لوگو می باشد  و به این شکل شما به راحتی با نوشتن اسم شرکت و یا خو د میتوانید لوگو مربوط به خود را بسازید . همانطور که در تصویر مشخص است در عکس های صفحه اول کارت ویزیت از عبارت اپدونه (appdone) با فونت زیبا استفاده شده است که به صورت متنیست و به راحتی میتوانید با متن مورد نیاز خود جاگزین کنید .

در نظر داشته باشید که تمام فونت های استفاده شده در این کارت ویزیت در یک فایل جداگانه بعد از خرید محصول در اختیار شما قرار میگیرد و میتوانید دانلود کنید .

برای نصب فونت ها نیز فقط کافی است که فایل فونت را دانلود و از حال فشرده خارج کنید سپس در پوشه fonts واقع در control panel ویندوز کپی کنید تا فونت ها روی ویندوز شما نصب شود .

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.