توضیحات

کارت ویزیت لایه باز به صورت فتوشاپ psd برای فست فود

یکی از مهمترین قسمت های جذب مشتری و تبلیغات خصوصا برای رستوران ها و فست فود ها استفاده از یک کارت ویزیت با رنگ بندی و طراحی مناسب و شیک می باشد . در فست فود ها و رستوران ها معمولا از رنگ بندی های قرمز و رنگ های شاد برای بالا بردن حس اشتها استفاده می شود در نتیجه استفاده از این رنگبندی ها برای کارت ویزیت مربوط به فست فود یکی از مهمترین نکات است . نکته بعدی در رابطه با کارت ویزیت فست فود این است که کارت ویزیت باید طوری باشد که هرکس بعد از مشاهده  آن کمی گرسنه  و هوای غذای مورد نظر را بکند . امروز یکی از بهترین کارت ویزیت های سطح وب برای فست فودی ها را برای شما آماده کرده ایم که دارای ظاهری زیبا و جذاب  می باشد.

این محصول فایل فتوشاپ لایه باز با کیفیت بالا بوده و به راحتی میتوانید با ادیت کردن / ویرایش کردن آن کارت ویزیت مخصوص خود را به زیبایی هرچه تمام بسازید .

فونت های استفاده شده در این کارت ویزیت به صورت یک فایل جداگانه در اختیار شما قرار میگیرد و میتوانید با کپی کردن آن ها در پوشه fonts واقع در control panel ، آن ها را روی ویندوز خود نصب کنید و سپس فایل های فتوشاپ را بدون مشکل اجرا کنید .

در فایل محصوص دو فایل فتوشاپ یکی برای رو و دیگری برای پشت کار ویزیت می باشد .

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.