کاهش مصرف اینترنت در لپتاپ  و یا کامپیوتر شخصی و به عبارت کلی ویندوز یکی از مهم ترین دغدغه های این روز ها شده است . خصوصا اغلب کسانی که از ویندوز 10 استفاده میکنند با این مشکل رو به رو هستند زیرا در ویندوز 10 به راه ساده ای برای غیر فعال کردن آپدیت های خودکار ویندوز وجود ندارد  از طرفی بسیاری از برنامه های نصب شده در ویندوز نیز میتوانند به صورت مخفی از اینترنت استفاده کنند که از این رو حجم بسیار زیادی از اینترنت به اینگونه نرم افزار ها اختصاص یابد ، اما چاره چیست؟

اگر می شد یک نرم افزار جلوی  مصرف اینترنت کل برنامه های نصب شده ویندوز ، حتی برنامه های سیستمی را بگیرد و در صورتی که هر کدام از آن ها نیاز به اینترنت داشتند از شما اجازاه بگیرد مشکل حل میشد . در حال حاضر این نرم افزار وجود دارد و به راحتی می تواند جلوی مصرف اینترنت در سیستم کامپیوتر ، لپتاپ و … را بگیرد . نحوه کار این برنامه به این شکل می باشد که در ابتدا کل برنامه های نصب شده در سیستم ، حتی برنامه های سیستمی خود ویندوز مانندنه آپدیت در مصرف اینترنت بلاک می شوند و در صورتی که هر کدام از آن ها نیاز به استفاده از اینترنت پیدا کند با استفاده از آلارم به شما خبر میدهد تا در صورت تایید شما برنامه بتواند از اینترنت استفاده نماید .

از ویژگی های دیگر این برنامه گزارش های دقیق در مورد میزان مصرف اینترنت در کامپیوتر به صورت ماهیانه ، سالیانه و …. اشاره کرد .

 

لینک های دانلود

دانلود برنامه به همراه کرک با حجم 3 مگابایت