هنگامی که در دفتر کار می کردید ، فضای زیادی برای چند مانیتور در اختیار داشتید. اما اکنون که از خانه کار می کنید ، صفحه لپ تاپ شرکت کمی مطلوب نیست. خوشبختانه افزودن فضای صفحه نمایش بیشتر به اکثر لپ تاپ ها آسان است ، حتی اگر خروجی نمایشگر داخلی نداشته باشد.

راه های زیادی برای افزایش صفحه لپ تاپ شما وجود دارد ، و ما به دنبال راه هایی هستیم که شامل خرید حداقل مقدار سخت افزار اضافی باشد. اگر در حال حاضر یک مانیتور اضافی (یا حتی iPad!) در اطراف خود دارید ، ممکن است بتوانید با کار اضافی بسیار اندکی انجام دهید

 

 

از اتصالات صفحه نمایش خارجی در لپ تاپ خود استفاده کنید

بسیاری از لپ تاپ ها دارای یک پورت اختصاصی برای اتصال مانیتور دوم ساخته شده هستند. در برخی موارد ، ممکن است مانند پورت های معمولی مانند HDMI به نظر برسند ، اما اغلب نسخه های کوچکتر هستند که ناآشنا به نظر می رسند. اگر پورتی وجود دارد که نمی شناسید ، بررسی کنید آیا چیزی است که می توانید به صفحه نمایش متصل کنید.

به عنوان مثال ، مک بوک ها و برخی از لپ تاپ های دیگر از پورت های Thunderbolt ، Mini DisplayPort یا Mini-DVI برای اتصال به مانیتورهای خارجی استفاده می کنند. شما به یک آداپتور یا کابل احتیاج دارید که بتواند از درگاه لپ تاپ شما به کانکتور نمایشگر شما منتقل شود ، بنابراین نگاهی به کابل های خاص مورد نیاز خود بیندازید. به عنوان مثال ، Surface Book اصلی من دارای یک Mini DisplayPort کوچک است ، اما من توانستم یک آداپتور خریداری کنم که آن را به یک پورت HDMI معمولی تبدیل می کند و تقریباً با هر کابل HDMI معمولی می توانم به هر تلویزیون یا مانیتوری متصل کنم. مهم نیست که بین کدام پورت ها نیاز به تبدیل دارید ، احتمالاً می توانید آداپتور یا کابل مورد نیاز خود را در سایت هایی مانند دیجیکالا پیدا کنید.

 

اتصال به پورت USB

اگر کانکتور اختصاصی صفحه نمایش روی لپ تاپ خود ندارید ، گاهی اوقات می توانید از اتصال USB استفاده کنید. USB-C مخصوصاً می تواند برای اتصال به مانیتورها به همان سادگی که به هارد دیسک های قابل حمل یا تلفن شما متصل می شوند ، استفاده شود. اغلب اینها فقط به یک کابل از پورت به مانیتور شما نیاز دارند.

اگر در لپ تاپ خود پورت USB-C ندارید ، سبک قدیمی پورت های USB نیز می تواند کار کند. هاب های خارجی نه تنها می توانند پورت USB اضافی به رایانه شما اضافه کنند ، بلکه به شما امکان می دهند صفحه نمایش ها را از طریق HDMI متصل کرده و حتی اتصال اترنت را نیز اضافه کنید. اگر قبلاً به پورت های اضافی برای اتصال همه لوازم جانبی که در دفتر استفاده می کنید نیاز دارید ، این روش بسیار مفید است. فقط برخی از لپ تاپ ها می توانند خروجی ویدئو را از طریق USB-C پشتیبانی کنند ، و تنها برخی از دانگل های خارجی می توانند به دستگاهی که قبلاً آن را پشتیبانی نمی کند ، ویدئو اضافه کنند ، بنابراین برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه خاص خود ، دفترچه راهنمای وب سایت سازنده خود را بررسی کنید.

 

تبلت را به عنوان مانیتور دوم استفاده کنید

اگر یک تبلت در اطراف شما قرار دارد ، می توانید به جای خرید یک صفحه نمایش کاملاً جداگانه ، آن را به عنوان یک مانیتور دوم و کوچکتر استفاده کنید. Sidecar اپل درست در سیستم عامل Mac به iPads اجازه می دهد تا از طریق USB-C یا کابل Lightning متصل شوند تا دسکتاپ شما گسترش یابد.

اگر به طور انحصاری از محصولات اپل استفاده نمی کنید ، برنامه های شخص ثالث می توانند به شما در انجام همان کار کمک کنند. DuetDisplay به شما امکان می دهد تبلت های Android یا iOS را به دستگاه های Mac یا Windows متصل کنید. اگر تمایل به مخلوط کردن سیستم عامل خود دارید ، این گزینه قوی تر است.

 

یک مانیتور را مستقیماً به لپ تاپ خود وصل کنید

باور کنید یا نه ، مانیتورهایی در دسترس هستند که به طور خاص برای نمایش لپ تاپ های ثانویه طراحی شده اند. به عنوان مثال ، Duex Pro یک صفحه نمایش است که به پشت صفحه لپ تاپ شما متصل می شود. هنگامی که نیاز به استفاده از آن دارید می تواند به پهلو بکشد ، سپس به عقب بکشید و پس از اتمام کار پنهان شوید. این می تواند فضای زیادی را ذخیره کند و از همه بهتر این است که می توانید این صفحه نمایش را هنگام سفر با خود حمل کنید.

اگر ترجیح می دهید مانیتور را مستقیماً به خود لپ تاپ وصل نکنید ، هنوز نمایشگرهای قابل حمل وجود دارد که به منظور خاموش شدن یک اتصال واحد طراحی شده اند (یعنی نیازی به برق جداگانه ندارند). اینها به راحتی در کیف لپ تاپ شما ذخیره می شوند و در مواقعی که به کمی فضای اضافی احتیاج دارید بدون نیاز به سختی وصل می شوند.

 

برخی از کارهای خود را روی تلفن خود بارگیری کنید

این احتمال وجود دارد که یک تلفن هوشمند (یا حتی یک تبلت) در جیب یا روی میز خود داشته باشید ، حتی زمانی که در خانه کار می کنید. بسته به کارهایی که باید در محل کار انجام دهید ، ممکن است برخی از وظایف خود را در تلفن خود بارگیری کرده و نیاز به یک مانیتور کامل را به طور کلی رد کنید. در این حالت ، یک پایه (یا یک شارژر بی سیم) که تلفن شما را در جایی که می توانید آن را ببینید قرار داده است می تواند به اندازه کافی خوب باشد.

به عنوان مثال ، اگر ایمیل های زیادی در طول روز دریافت می کنید ، تلفن شما ممکن است راه بهتری برای تشخیص این باشد که کدام یک از آنها به توجه شما نیاز دارند. اگر ایمیلی است که می توانید آن را نادیده بگیرید یا بایگانی کنید ، روی دکمه اعلان ضربه بزنید و رسیدگی می شود. از سوی دیگر ، اگر مهم است ، می توانید به صندوق ورودی رایانه اصلی خود بروید و نگاه دقیق تری داشته باشید. می توانید از همین تکنیک برای نظارت بر خبرهای خبری ، یا مراقبت از داشبوردها یا سایر معیارها استفاده کنید بدون آنکه آنقدر راحت باشد که باعث حواس پرتی شود.

کار در خانه ممکن است ناراحت کننده تر از دفتر مورد نظر شما باشد ، اما فرصت خوبی برای تجدید نظر در نحوه انجام کارهایی است که به آن عادت دارید. اگر راه هایی برای کارآمدتر و آسان تر شدن کار وجود داشته باشد ، زمان بهتری برای برهم زدن عادات معمول شما وجود ندارد.